סוד הקסם היפני

שיטת סידור הבית מבקשת לעזור לנו להפוך לאנשים מסודרים יותר, הבלגן החיצוני שבו אנו חיים מסיח את דעתנו מהמקור האמיתי של אי הסדר בחיינו. במילים אחרות: בית מסודר, המכיל רק דברים המסבים לנו אושר, יהפוך גם את חיינו למאושרים.

אנחנו בסידורים מאמינים שגם מי שלא יודע לסדר צריך למצוא את הדרך לשמור על הסדר וברור לנו שלכל אחד מהלקוחות שלנו מתאימה שיטה שונה.

לאחרונה נחת בישראל התרגום העברי לרב המכר הבינלאומי ״סוד הקסם היפני״.

אנחנו בסידורים מאמינים שגם מי שלא יודע לסדר צריך למצוא את הדרך לשמור על הסדר וברור לנו שלכל אחד מהלקוחות שלנו מתאימה שיטה שונה.

מהי השיטה?

השיטה מורכבת משני חלקים עיקריים – להשליך ואת היתר לסדר במקום.

איך תדעו מה לזרוק? אתם חייבים להיפרד מכל חפץ שלא מעורר שמחה בלבכם. לא יודעים מאיפה להתחיל? ארון הבגדים הוא מקום טוב להסביר את התיאוריה.

סוד הקסם היפני מול סידורים

אספו את כלל הבגדים מכל רחבי הבית, הארונות, המדפים והמגירות (הספות, מתחת לספות וכו׳) ורכזו אותם במקום אחד. החזיקו כל בגד בידיכם ותשאלו את עצמכם האם הוא עדיין משמח אתכם: Does it spark joy. התשובה שלילית? היפרדו מהבגד במילות תודה (השיטה דוגלת גם בליטוף מלא חיבה) והעבירו אותו לשקית הזבל או התרומה.

אנחנו בסידורים מאמינים שצריך מדי פעם להוציא דברים מן הבית ובעד להעביר את אלו שבמצב טוב לתרומה, אך יודעים שלא הרבה אנשים יכולים להתמודד עם להוציא את הכל בבת אחת ולהתמודד עם ערימות של בגדים או חפצים.

אנחנו מציעים לעבור על כל מגירה או מדף בנפרד, ולמרות שאנחנו נהנים למראה ׳הצלחה מסחררת בזמן קצר׳, אנחנו מאמינים בתהליך שמייצר תוצאות ארוכות טווח, קצת בדומה ל׳שינוי אורח חיים תזונתי׳ למול ׳דיאטת בזק׳.

קיפול בגדים

אחרי שסיימתם להפריד בין מה שהולך ומה שנשאר, חשוב להעניק מקום ראוי לדברים שבחרתם לשמור. במקרה של ארון הבגדים מציעים לקפל, ואף מדגימים שיטה נהדרת שתתאים לכל בגד באשר הוא. סדרו את הבגדים במגירות או במדפים כך שהצבעים הכהים מאחור והבהירים מלפנים.

במקרה של תליה, הקפידו לתלות את הבגדים בצורה כך שהבגדים הכבדים והארוכים יותר (מעילים, סוודרים) נמצאים בצד שמאל של הארון והמשיכו לתלות בדירוג כך שיווצר אלכסון עד לפינה הימנית.

שיטת קיפול כל הבגדים הולמת לדעתנו בעיקר בסידור דברים במגירות, והבגדים המונחים במדפים צריכים להיות מסודרים כך שיתאימו לצורת הארון תוך ניצול העומק.

שיטת סידור הארונות שלנו מייצרת ערימות נמוכות יותר, גישה נוחה לכל הבגדים (כי מה שלא רואים לא לובשים) כמו גם סידור לפי צבעים נעים לעיניים.

רוצים שינוי באורח החיים? בית מסודר אחת ולתמיד? צרו קשר עוד היום!

ומהארון לסידור הבית כולו

על פי שיטת סוד הקסם היפני, אתם צריכים לעשות את אותו הדבר בארון הספרים- גם אותם כולם יש להוציא מהמדפים, ולהיפרד מאלו שכבר לא גורמים לכם אושר. השלב הבא הוא סידור המטבח, מסמכים (ערימת לשמור כי צריך וערימת לטיפול, כל אחת בקופסא ייעודית), ולסיום כל ערימת הסנטימנט – גלויות, מכתבים, ברכות יום הולדת ותמונות.

עקרונות השיטה של סידורים מבוססים גם הם על כבוד והודיה לחפצים ששימשו ושירתו אותנו במהלך החיים, אך מעדיפים לדגול בשיטה של שינועם הלאה לפי המוכנות הרגשית של הלקוח. מבחינתנו, לסנטימנט שיש לכל אחד לדברים שונים, או לקושי להתמודד עם ערימות ניירת או כביסה יש חשיבות בהתאמת שיטת הסידור המתאימה לו.

גם אתם נשביתם בסוד הקסם היפני אבל צריכים מעט עזרה והתאמה אישית? צרו קשר עם נציג סידורים

 

4.5/5 - (4 votes)

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר

למה לבחור בנו?

סידור בתים

הניסיון הרב ביותר בארץ

כחלוצת התחום, שרית צברה ניסיון שאין לו תחרות, ושכללה את השיטה רבות, כך שכאשר אתם מקבלים שירות מסידורים, אתם יכולים להיות בטוחים שידעו כיצד לסייע לכם מא' ועד ת'.
סידור בתים

השירות המקצועי ביותר

צוות העובדים של סידורים נבחר בקפידה ועובר הדרכות וליווי, המבטיחים כי כל עובד של סידורים יעניק ללקוח את השירות הטוב, המתחשב והיעיל ביותר אותם ניתן לקבל.
סידור בתים

השיטה המוכחת

שיטות הסידור, המיון, האריזה והפריקה של סידורים נעשות באמצעות מתודה עקבית ויעילה במיוחד - שיטת Management. שיטה זו הוכחה כיעילה לשמירה על הסדר גם בקרב אנשים בעלי בעיות זכרון וקשב, שכן היא מבוססת על עקרונות פסיכולוגיים עמוקים.

  • שרית ומלי הגיעו אלינו כדי לסדר שני "מוקדים" של אי-סדר – את מטבח החברה ואת חדר הצילום והציוד המשרדי, שני אזורים שבעבר היו מסודרים, אבל עם השנים והשינויים, נזקקו לטיפול…

    בהפשלת שרוולים, באנרגיה, בנועם, בשקט, בחריצות, בזריזות, בהגיון ובחכמה – הן סדרו הכל, כך שיהיה לנו נח, נעים ופרקטי, ידעו לעזור לנו "להיפטר" מציוד מיותר ולהשליט סדר עד רמת המדבקה בארון הציוד המשרדי והמזלות שבמטבח… ועכשיו קל לדעת מה וכמה יש מכל דבר, מה צריך להזמין ומה קיים, איפה נמצא כל דבר.

    בקיצור – סביבת עבודה הרבה יותר יעילה ונעימה! תודה לכן!

    טלי גושן - סמנכ"ל משאבי אנוש
    SuperDimension
  • העובדה, שעד היום הארונות שלי "עומדים למסדר" ואין ערמות בשום מקום, וחדר "הגולה" שבו הצטברו כל החפצים / בגדים ושאר פריטי הבית, הפך לחדר שימושי – מעידה על הסיוע היעיל והטוב שהוגש לי על ידי כל הצוות.

    שוב – תודה ענקית! סדרתם לי את החיים.

    סמדר כהן

בין לקוחותינו

  • סידור משרדים - משרד החקלאות
  • ארגון משרד ל-המפלס
  • ארגון משרד לחברת מקסים
  • סידור מחסן למוסך דיזל
  • ארגון משרדים ל- cellebrite
  • סידור משרדים לקבוצת אלון
  • סידור משרדים לשירות התעסוקה
  • סידור בתים מקצועי לגאליה להב
  • סידור מחסן ל- dvdent
  • ארגון משרד למכון לבריאות הנפש שער מנשה
  • סידור משרדים למי חדרה
  • סידור משרדים למפלגת זהות

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר
חייגו אלינו יצירת קשר הצעת מחיר