המלצות סידורים לעסקים

כאשר העברנו את משרדי יבולים עמדו אל מול עינינו שתי מטרות – השבתת העסק למינימום הזמן ההכרחי וניצול המעבר לשם התייעלות.

שרית וצוות העובדות של סידורים, סייעו לנו להעביר את המשרד תוך השבתה של חצי יום בלבד. ביום חמישי בצהריים החלנו את המעבר וביום ראשון בבוקר הגענו למשרד חדש ומסודר.

העבודה של שרית וסידורים חסכו לנו עשרות אלפי שקלים, כיוון שלא אבדנו זמן עבודה ומשום ששיפרנו את יעילות העסק.

תודה רבה!

גיל אורלי

שרית ומלי הגיעו אלינו כדי לסדר שני "מוקדים" של אי-סדר – את מטבח החברה ואת חדר הצילום והציוד המשרדי, שני אזורים שבעבר היו מסודרים, אבל עם השנים והשינויים, נזקקו לטיפול…

בהפשלת שרוולים, באנרגיה, בנועם, בשקט, בחריצות, בזריזות, בהגיון ובחכמה – הן סדרו הכל, כך שיהיה לנו נח, נעים ופרקטי, ידעו לעזור לנו "להיפטר" מציוד מיותר ולהשליט סדר עד רמת המדבקה בארון הציוד המשרדי והמזלות שבמטבח… ועכשיו קל לדעת מה וכמה יש מכל דבר, מה צריך להזמין ומה קיים, איפה נמצא כל דבר.

בקיצור – סביבת עבודה הרבה יותר יעילה ונעימה! תודה לכן!

טלי גושן - סמנכ"ל משאבי אנוש
SuperDimension

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

חייגו אלינו יצירת קשר הצעת מחיר