סידור הבית לאחר מעבר דירה – פריקה וסידור בתים מקצועי

צוות סידורים - אריזה למעבר דירה

סיימתם לקרצף את הדירה החדשה, כל ארגזי ההובלה הגיעו ליעדם וכעת עליכם לפרוק את תוכן הארגזים ולסדר הכל במקום. מעבר הדירה כמעט הושלם. בשלב הזה של מעבר דירה, הנטייה היא לפעול על מנת לסיים, ותוך כדי ליצור אי סדר בארונות.

במקום לנהוג כך, הזמינו את סידורים וקבלו חבילת שירותי פריקה וסידור הבית שתאפשר לכם להתאקלם במהירות וביעילות בבית החדש.

שירותי פריקה לאחר מעבר דירה – עוברים לבית מסודר

כאשר אתם בוחרים לאחר העברת דירה, בחבילת שירותי פריקה של סידורים, אתם מקבלים בעצם את האפשרות ליצור תשתית לסדר מיומכם הראשון בדירה. צוות סידורים ממפה את מקומות האחסון בדירה ואת צורות האחסון הקיימות בה, לומד את הרגלי הסדר והארגון שלכם ומסייע לכם ליצור את התשתית המתאימה ביותר עבורכם לסידור הבית, באמצעות שיטת Tailor Made.

במסגרת חבילת שירותי הפריקה של סידורים, כל הבגדים מוכנסים לארונות כאשר הם מקופלים בצורה אחידה וחסכונית במקום, המאפשרת לכם להתמצא טוב מאי פעם בארון הבגדים שלכם.

גם ארונות המטבח עוברים התאמה לצרכיכם ולציוד המטבח שברשותכם ואתם נהנים כבר משלב הפריקה מנוחות שלא הכרתם לפני כן כבר מרגע שרגליכם דורכת לראשונה במטבח.

שירות סידור הבית של סידורים מאפשר לכם להנות מסדר ומארגון בכל אחד מחדרי הבית, וחבילת שירותי פריקה של סידורים מאפשרת לכם מעבר דירה קל מאין כמוהו המאפשר לכם להכנס לשגרה החדשה והמסודרת שלכם מבלי להתאמץ כלל. בסוף יום העבודה תקבלו מסידורים את המדריך לשמירה על הסדר שיסייע לכם לתחזק לאורך זמן את סידור הבית.

חבילת פריקה וסידור הבית החדש – כל היתרונות עבורכם

רכישת חבילת פריקה וסידור הבית בסידורים לאחר מעבר דירה תזכה אתכם לא רק בבית מסודר למשעי, אלא גם בהנאה מהיתרונות הנוספים של צוות סידורים. במידה ואתם מאמינים בעקרונות הפנג שוואי, צוות סידורים יוכל לסייע לכם לאזן את הבית שלכם אנרגטית כבר בשלב הפריקה בו נוח להזיז דברים בין החדרים. שירות הום סטיילינג, שהינו שירות משלים לשירות פריקה וסידור הבית, יסייע לכם להעניק לדירה את האופי המתאים עבורכם.

בנוסף, סידורים מספקים גם שירותי התקנה ותלייה ומגוון שירותי הנדימן נוספים לכל העבודות הקטנות שקשורות למעבר הדירה.

עומדים לפני מעבר דירה ורוצים להתחיל את החיים בדירה החדש בסדר? צרו קשר עם סידורים ונסייע לכם.

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר

למה לבחור בנו?

סידור בתים

הניסיון הרב ביותר בארץ

כחלוצת התחום, שרית צברה ניסיון שאין לו תחרות, ושכללה את השיטה רבות, כך שכאשר אתם מקבלים שירות מסידורים, אתם יכולים להיות בטוחים שידעו כיצד לסייע לכם מא' ועד ת'.
סידור בתים

השירות המקצועי ביותר

צוות העובדים של סידורים נבחר בקפידה ועובר הדרכות וליווי, המבטיחים כי כל עובד של סידורים יעניק ללקוח את השירות הטוב, המתחשב והיעיל ביותר אותם ניתן לקבל.
סידור בתים

השיטה המוכחת

שיטות הסידור, המיון, האריזה והפריקה של סידורים נעשות באמצעות מתודה עקבית ויעילה במיוחד - שיטת Management. שיטה זו הוכחה כיעילה לשמירה על הסדר גם בקרב אנשים בעלי בעיות זכרון וקשב, שכן היא מבוססת על עקרונות פסיכולוגיים עמוקים.

בין לקוחותינו

  • סידור משרדים - משרד החקלאות
  • ארגון משרד ל-המפלס
  • ארגון משרד לחברת מקסים
  • סידור מחסן למוסך דיזל
  • ארגון משרדים ל- cellebrite
  • סידור משרדים לקבוצת אלון
  • סידור משרדים לשירות התעסוקה
  • סידור בתים מקצועי לגאליה להב
  • סידור מחסן ל- dvdent
  • ארגון משרד למכון לבריאות הנפש שער מנשה
  • סידור משרדים למי חדרה
  • סידור משרדים למפלגת זהות

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר
חייגו אלינו יצירת קשר הצעת מחיר