סידור הבית עם ריהוט פונקציונאלי

מעוניינים בבית מסודר ומאורגן? רוצים שדירתכם תיראה מרווחת אפילו אם היא קטנה? צרו עוד היום קשר עם חברת "סידורים", המציעה לקהל לקוחותיה מספר רב של פתרונות שונים לסידור הבית או העסק, ובצורה זו תוכלו לחסוך בהרבה זמן יקר, כסף ולא מעט עצבים. הרי לא כל אחד מאתנו הוא בעל כישורים לסדר את הבית כנדרש ולא לכל אחד הסבלנות והזמן, אולם כעת יש מי שיסייע בידיכם לעשות זאת.

ספה נפתחת חוסכת מקום במרחב

על מנת שהדירה תיראה מסודרת ומאורגנת ועל מנת לחסוך כמה שיותר מקום במרחב, יש לאתר את הפתרונות המתאימים ביותר. למשל: ספה נפתחת היא פתרון מעולה החוסך לא מעט מקום, ולכן כה הרבה ישראלים נוטים כיום לרכוש ספות נפתחות.

בסופו של דבר זוהי רק ספה ולכן היא איננה גוזלת יותר מידיי מהמרחב הקיים, אולם כאשר רוצים לישון או לארח אורחים, ניתן לפתוח אותה, היא רחבה ונוחה מספיק, ובבוקר סוגרים אותה שוב. לא רק שהספה הנפתחת הינה פרקטית, היא גם נאה למראה, ומוסיפה רבות לאווירה נעימה בבית, ומעבר לכל, היא פונקציונאלית.

יתרונותיו של סלון פינתי

לא רק ספה נפתחת תורמת למראה מסודר בבית וחוסכת במרחב, כך גם בדיוק באשר לסלון פינתי. סלונים פינתיים הינם בעלי מראה מיוחד ואסתטי, הם אינם נראים נדושים כמו סלוני ספה תלת מושבית, דו מושבית וכורסה בודדת.

בנוסף, ספות פינתיות הינן מודולריות, כלומר, הן מורכבות מכמה יחידות, וכך ניתן למקם אותן בחלל הסלון בשלל וריאציות, על פי גודלו ומבנהו, וניתן כל פעם לשנות את מיקומן של יחידות הישיבה בהתאם לצרכים של בני הבית. מה שברור הוא, ספה פינתית מאפשרת עיצוב גמיש יותר. לבסוף, מכיוון שהספה צמודה עד כמה שיותר לקירות החלל, נוצר יותר מרחב.

תכנון לטווח ארוך

על מנת לסדר את הבית באמצעות ריהוט פונקציונאלי, יש להשקיע בתכנון, ולא לשכוח שבסך הכל אנו מעוניינים שהסדר ישרור בבית למשך זמן רב ולא רק לאורך שבוע או שבועיים.

יש לחשוב היטב מבעוד מועד היכן בדיוק ממקמים את כל החפצים השונים, תוך כדי התייחסות לדיירי הבית ולהרגליהם, כאשר המטרה היא לסייע להם לשמור על סדר וארגון בקלות. חשוב מאוד למיין את החפצים השונים, להחליט מה צריכים ומה לא ולאתר מקומות אחסון מתאימים ונגישים.

חסל סדר תוהו ובוהו!

אין זה משנה אם אתם מתגוררים בדירה גדולה או קטנה יותר, במהלך השנים יש לנו נטייה לצבור עוד ועוד חפצים שאנו כלל לא זקוקים להם. העומס יוצר אי סדר ובלגן בבית, והאמת שלא תמיד נעים לשהות בדירה שכזו.

אולם, לאנשים רבים כלל אין את הזמן, הכישורים או אורך הרוח לסדר את הבית, וממש לשם כל מומלץ ליצור קשר עם הצוות של "סידורים". אז למה אתם ממתינים? רוצים בית מסודר ומאורגן? צרו עמנו קשר עוד היום!

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר
חייגו אלינו יצירת קשר הצעת מחיר