סידור ארון בגדים: תכנון ארון הבגדים או חדר הארונות

מכירים את המושג "ארון בגדים סטנדרטי"? אז זהו, שאין דבר כזההאם לך יש אותה כמות של בגדים כמו לבן זוגךהאם אתם באותו גובהמשקלאותה מידת נעליםאז זהו, שלא. ומכאן שאין כזה דבר "ארון בגדים סטנדרטי". רוב האנשים הולכים לבחור ארון בגדים כשבאמתחתם מידות אליהן ייכנס הארון, ואולי חשיבה חלקית על צבעושהם צריכים תלייה ומדפים.

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר

 

אבל איך מתכננים סידור ארון בגדים? כמה מדפיםכמה תלייההאם יאחסנו שם נעליםהאם יש צורך במגירות ואם כן באיזה עומקואולי בכלל אתם זקוקים לחדר ארונות ואז בכלל איך מתמודדים עם זה כי זה ממש לא סטנדרטי?

האם את לובשת שמלותכמה שמלות יש לךמה עם מעילים ארוכיםוכמההאם אתם אוהבים לקפל יותר או לתלותמה אתם רוצים לאחסן בארון הבגדיםכמה נפשות עומדות להשתמש בארוןספרו את כמות הנעליים והמגפיים שברשותכם ואם אתם חוצים את מידת ה-47 – חשוב לציין ואפילו להגדיל ולעשות ולמדוד את אורך הנעל/סירה הזוואגב חדר ארונות – חדר ארונות אינו חדר אלא ארון לכל דבר, ולכן אין צורך ואפילו אסור שיהיה בו חלון או אוורורכניסה של אור מבחוץ תגרום לבגדים לדהות ואילו השארת הדלת של חדר הארונות פתוחה תגרום לבגדים להתאבק לחינם

לכןאם אתם לא ממש מהסוג המסודר של בני האדםשווה לבדוק אם בחרתם באופציית חדר הארונות, לחשוב על דלתותכולה רציתם ארון וכמה שאלות….

השאלות הללו והתעמקות בתשובות רלוונטיות כרגע אולי גורמות לכם לכאב ראשאבל בהמשךבכל פעם שתפתחו את הארון ולא תצטרכו להתאמץ למצוא פריט זה או אחר, להקפיד בכל פעם מחדש על סידור הארון, ו/או להתכופף עד לשבירת עצם או חוליה, תברכו על אותו כאב ראש.

הידעתם שעומקו של ארון הוא 60 ס"מלמה 60 שאלתםאז ככה – רוחב כתפיים ממוצע של מעיל של אדם הוא כ-55 ס"מ ומכאן הגיעו למידה זואבל האם בבואנו לבנות חדר ארונות עדיין יש לנו צורך בעומק של 60 ס"מאז זהו, שלא ממש

חולצות טריקו מקופלות יתפסו בעומקן כ-40 ס"מ, כך שבמקרה של חדר ארונות אפשר להחליט שצד התלייה יהיה בעומק של 60 ס"מ ואילו צידו השני של הארון במקום בו יאוחסנו הבגדים/הדברים המקופלים נסתפק בעומק של 40 ס"מ.

חוק שטרם עבר בכנסת אך ידוע לכל (-: אומר שמה שלא רואים – לא לובשיםולכןאם תתחילו לערום ערמות של בגדים בשתי שורות – אחת אחרי השנייהקרוב לוודאי שהפעם הבאה שתיפגשו פנים מול פנים עם השורה השנייה יהיה כשתחליפו "קיץ חורף". צד כזה וצד כזה יאפשרו לכם יותר חלל בחדר עצמו.

אחסון נעליים

נושא שדי מוזנח וכולם חושבים – "נו זה בסדרנמצא איזשהו מקום לנעליים". אז זהו שלאפעם היו שני זוגות נעלייםאחד ליום יום ואחד לשבתהיום מה שנשאר מזה הוא זוג רגליים עם המון נעליים בכל מיני צבעיםגוונים וגדלים.

הרי מגפיים תופסים הרבה יותר מקום מאשר כפכפים לים ועוד יותר מזהגם המידות הן לא מה שהיה פעםהיום כל ינוקא נועל 47 והידעתם שכל מידה מעבר ל-47 צריכה מחשבה על עומקכי זה ממש כבר לא "סטנדרטי", תופס הרבה יותר מקום ודורש תכנון מקדים וחשיבה מקדימה.

תאורה בחדר ארונות

ממש כןישנן מנורות שנתפסות על המדפים עליונים עם קליפס, אותן ניתן לכוון כיצד שרוצים, שממש מאירות לכם את הבגדים ויאירו לכם גם את מה שתרצו ללבוש באותו הרגע.

מיזוג בחדר ארונות

האמנםבארץ ישראל – ממש כןכמה פעמים יצאתם מהמקלחת ועד שהתלבשתם כבר הייתם כולכם רטובים מהלחותולכןאם יש לכם מזגן מרכזיבקשו שיעשו לכם – בתכנון המקדים כמובןפתח גם בחדר הארונות.
תאמינו לילא תפסיקו להודות לי על החור הקטן הזה כמה גדול הוא!!!

לסיכום

בבואכם לבחור ארון בגדיםפרט לגודל הנישהערכו חשיבה מסודרת ותכנון מותאם לצרכיכםקחו עימכם את כל הנתונים לחנותאת הארון החדש תמיד תרכשו, רק שהפעם בחוכמה ועם מחשבה מקדימה.

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר
חייגו אלינו יצירת קשר הצעת מחיר