הקשיים הכרוכים במעבר משרד

שינוי שנעשה בארגונים ובעסקים שונים או מעבר משרדים, אינו דבר פשוט. כאשר לא נערכים נכון להתמודד עם שינויים, התוצאה יכולה להיות לא פעם קשיים בפעילות, קושי לעובדים, קושי ללקוחות. במקרים חמורים התוצאה יכולה גם להיות ירידה של ממש בהכנסות.

בסקירה הנוכחית נספר על הקשיים שמלווים עסק שעובר תהליך של מעבר משרד למקום חדש. מעבר ממקום למקום אולי איננו נראה דבר מסובך במיוחד, אבל יש בכך כדי להטעות. לכן, נסקור קשיים מרכזיים ונראה איך ניתן להתמודד איתם נכון בכדי למזער את הקשיים הנובעים מכך.

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר

העסק עובר דירה

קושי ראשון במעבר משרדים מתחיל קודם כל בקבלת החלטה. קבלת ההחלטה, שיכולה לנבוע כתוצאה מסיבות טובות כמו גדילה והתרחבות יכולה גם לנבוע מסיבות פחות טובות וכן מסיבות עסקיות טהורות (כמו רצון להקטין הוצאות תפעול, למשל).

אחרי שמקבלים את ההחלטה על המעבר, עולה השאלה מתי ולאן. שאלות אלה חשובות מאוד ויש להן השפעה דרמטית על תקופת המעבר עצמה ועל חידוש העבודה הסדירה שלאחר מכן. רק לאחר שעונים על שאלת הזמן והמיקום החדש ניתן להתמודד עם הקשיים הלוגיסטיים של העברת משרדים, עסקים וארגונים.

העברת תשתיות ואובדן נתונים

לאחר שההנהלה פתרה את הקושי של בחירת מיקום חדש, שיתאים למבנה העסק וצרכיו וגם לאחר שנקבע המועד הטוב ביותר (עדיף – כאשר יש האטה בפעילות העסקית), ניתן לעבור לצעד החשוב הבא. צעד זה הוא תכנון המעבר לפרטי פרטיו. מי שלא מתכנן הכל, מא' ועד ת' יגלה שהחזרה לעבודה סדירה, במיקום החדש, אינה קלה ואינה חלקה. יש לציין שתכנון מעבר אינו דבר פשוט שכן זהו צעד חריג, שלא מתמודדים איתו מדי יום ביומו.

התכנון צריך לכלול בין היתר:

  • הודעה מסודרת ללקוחות.
  • הודעה לספקים.
  • השלמת חוזי שכירות חדשים וסגירת חובות על שכירות נוכחית.
  • תכנון העברת תשתיות, מחשוב, שרתים, תקשורת, בצורה מסודרת שתמנע אובדן של נתונים קריטיים.
  • תכנון תצורת העסק במיקום החדש, היכן ימוקמו חדרים שונים, פונקציות שונות, חדרי הנהלה, ישיבות וכדומה.
  • חידוש ציוד, ריהוט וכיוצא באלה, כך שיתאימו למקום החדש.

נעזרים במומחים

מכיוון שתכנון מעבר משרד ויותר מכך, הוצאתו לפועל בצורה חלקה, אינם משימות פשוטות, כדאי לדעת שיש פתרון נכון ויעיל יותר. הפתרון הוא לפנות למומחים לוגיסטיים שעוסקים בהעברת משרדים ועסקים באופן שוטף ומסודר.

בצורה כזאת, קל לבצע תכנון מקיף ומדויק של צרכים ומטרות, קל לקבל מענה מקיף לתפעול והשמשת חדרי שרתים ותקשורת ומיקום תשתיות, ריהוט וציוד. כך, לא מפספסים אף נקודה ולא מפסידים זמן עבודה יקר, מעבר למינימום ההכרחי.

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר
חייגו אלינו יצירת קשר הצעת מחיר