פתרונות אחסון למטבח

יש לכם בלאגן במגירות? התבלינים מתפזרים על פני כל הארון? קשה לכם להתמצא במזווה? יש לנו פתרונות אחסון נהדרים עבורכם!

כמעט לכולם יש את מחלק הסכו"ם במגירה הראשונה במטבח, אבל מחלקי מגירות יכולים להיות שימושיים גם לאחסון הגאדג'טים, כלי הששת ושאר הפריטים אותם אנו שומרים במטבח.

אז אם נמאס לכם לבלגן את כל המגירה בחיפוש אחר המצקת ולבזבז זמן בניסיון לסגור אותה אחר כך, רכשו כעת מחלקי מגירות, שיגיעו אליכם עד הבית ויעשו לכם סדר במגירות.

אתם באמצע הבישול, בשלב שבו המתכון דורש מכם להוסיף פפריקה או תבלין אחר. אתם מתחילים לחפש אותם בארון התבלינים, מקווים שבינתיים כלום לא ישרף. אתם מורידים את כל התבלינים שמפריעים לכם בדרך אל השיש ובסיום הבישול נאלצים לסדר אותם שוב בארון. לא נמאס לכם?

קופסאות אחסון למטבח

אבל פתרונות אחסון לתבלינים דורשים המון מקום, אתם בטח חושבים לעצמכם, לאחר שכבר קניתם צנצנות אחסון אך טרם העברתם אליהן את התבלינים או קניתם מתקן תלייה לתבלינים, רק כדי לגלות שהם איבדו מטעמם לאחר שהייה בשמש.

אז הרשו לנו להציג לכם פתרון גאוני לאחסון תבלינים, ברוחב של שקית קמח בלבד! בתור המומחים לסדר וארגון ארונות מטבח, הגענו למסקנה
שהתבלינים צריכים להיות נגישים לכם בארון.

אז חפשנו ומצאנו מתקני אחסון נשלפים לתבלינים, שאינם תופסים מקום רב, אבל מאפשרים לכם להגיע לכל תבלין בקלות, ואינם מחייבים אתכם להחליף מיכלי תבלינים.

רכשו אותם כעת ותוך 3 ימים תוכלו לבשל יותר בהנאה!

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר
חייגו אלינו יצירת קשר הצעת מחיר