סידור מקצועי, הום סטיילינג וערך הנכס

לפני החלטה כבדת משקל כמו קניית נכס, הקונה הפוטנציאלי לא בוחן רק את שווי השוק העתידי של הנכס או את המיקום שלו, אלא גם את המצב הפיזי שלו והאם הוא זקוק לשיפוצים או השבחות כלשהן. לפיכך, הרבה פעמיים המוכר מוצא שעל מנת למכור ברווח משמעותי, עליו להשקיע סכומים ניכרים שיכולים להגיע גם לעשרות אלפי שקלים.

גם מי שמשכיר את הנכס שלו באופן קבוע או באמצעות מודל כמו Airbnb של השכרה לטווח קצר, רוצה בסופו של דבר להשכיר במחיר כמה שיותר גבוה (מה שבעקיפין גם מעלה את השווי שלו).

כאן מגיעה נקודה בה הרבה משכירים או מוכרים פוטנציאלים שואלם את עצמם האם יש דרך נוספת ואולי אף פחות יקרה לעשות זאת או האם ניתן להעלות את הערך גם אם הנכס נמצא כבר במצב טוב ואפילו עבר שיפוץ.

החדשות הטובות הן שזה בהחלט אפשרי: בוודאי יצא לכם לבדוק דירות להשכרה בשלב כזה או אחר בחיים שלכם, ובוודאי הרגשתם הרבה יותר נעים בדירה שנראית טוב והחלל שלה מנוצל כפי שצריך (אפילו אם חלק מהריהוט היה שייך לשוכרים שעוזבים). זוהי בדיוק הסיבה שגם השקעה קטנה יחסית יכולה לעשות הבדל גדול, במיוחד לטווח הארוך.

לא סתם חברות כמו למשל "גינדי השקעות" שוכרות את שירותיהם של אנשי מקצוע ומעצבים עבור עיצוב וסידור הדירות אותן הן מציעות למכירה.

אז איך עושים את זה?

למרות שלכל אחד יש טעם אישי, רצוי כאמור להיעזר בשירותיו של איש מקצוע, הן בגלל שהוא מכיר את הטרנדים האחרונים והן בגלל שמדובר בחסכון עצום בזמן.

שרית גושן, מנכ"ל סידורים, היא זו שהביאה את תחום סידור הבית והעסק באופן מקצועי לישראל. כחלוצת התחום, שרית צברה ניסיון שאין לו תחרות, ושכללה את השיטה רבות, כך שכאשר אתם מקבלים שירות מסידורים, אתם יכולים להיות בטוחים שידעו כיצד לסייע לכם מא' ועד ת', ומכתבי ההמלצה הרבים מסייעים להוכיח זאת.

יש כמה כלים עיקריים באמצעותם אפשר לעשות "מייק-אובר" לדירה.

סידור מחדש

סידור מחדש תוך כדי ניצול חכם של השטח ויצירת מרחבים גדולים יכול ליצור רושם ראשוני מצוין ותחושת חמימות. למעשה, על פי עקרונות הפנג שואי, קיים קשר ישיר בין המבנה והמרחב בשטח המגורים לבין האנרגיות השונות בבית. לכן, לפעמיים עדיף ואפילו רצוי להיפטר מחפצים ורהיטים ישנים (כל המוסיף גורע).

להתייחס גם לפרטים הקטנים

חוטי חשמל וכבלים שמונחים על הרצפה או אפילו ארונות לא מסודרים פוגעים באסתטיות של הדירה או המשרד. לפעמיים מרוב שאנחנו רגילים לאופן בו הדברים מסודרים או מאורגנים, אנחנו לא שמים לב לכל הפגמים האלו, ולכן רצוי לתת לעין זרה לבחון את השטח.

צבעים ותאורה

התאמת צבעים נכונה היא אחד מן העקרונות החשובים ביותר שמשפיעים על התחושה שלנו, אפילו אם באופן לא מודע. לכל חדר יש צבעים המתאימים לו ויוצרים את האווירה המתאימה. לדוגמה, לחדרי השינה יתאימו צבעים בהירים או ניטרליים, אך לסלון יכולים להתאים גם צבעים קרירים יותר.

כמובן שגם לתאורה יש תפקיד משמעותי בעניין, ולכל חלק בדירה יש להתאים את התאורה המתאימה לו מבחינת הצללה, גוון וכמובן עוצמה.

שיפוצים בלי לשבור את הכיס

יש לא מעט שיפוצים ועבודות קלות שלא דורשים להשקיע סכומים ניכרים ואפשר אפילו לבצע אותם לבד או בעזרת הנדימן מנוסה: החל מצביעה של מדפים וארונות, דרך הדבקת טפטים על קירות שלא ניתן לצבוע (לדוגמה, במטבח) ועד להתקנת ידיות, ברזים, או פרזולים חדשים ונוצצים.

כל מה שמסביב

האינסטינקט הראשון שלנו הוא לפעמיים לא להוסיף חפצי נוי או קישוטים חדשים לנכסים שאנחנו מוכרים או משכירים, אבל דווקא ההשקעה המינימאלית הזו יכולה לשפר פלאים את מצב הדירה: זה יכול להיות פלטת זכוכית חדשה לשולחן, תמונות תלויות ומרשימות או אפילו סתם עציץ מרשים (גם אם הוא סינטטי).

לקבלת הצעה לסידור הבית, צרו קשר לפגישה עם נציג סידורים ללא התחייבות

בין לקוחותינו

  • סידור משרדים - משרד החקלאות
  • ארגון משרד ל-המפלס
  • ארגון משרד לחברת מקסים
  • סידור מחסן למוסך דיזל
  • ארגון משרדים ל- cellebrite
  • סידור משרדים לקבוצת אלון
  • סידור משרדים לשירות התעסוקה
  • סידור בתים מקצועי לגאליה להב
  • סידור מחסן ל- dvdent
  • ארגון משרד למכון לבריאות הנפש שער מנשה
  • סידור משרדים למי חדרה
  • סידור משרדים למפלגת זהות

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר
חייגו אלינו יצירת קשר הצעת מחיר