חילופי עונות וארונות

סידור ארונות בין חורף וקיץ הוא אחת המטלות השנואות ביותר. כדי להפוך את המטלה לקלילה ויעילה, ריכזנו עבורכם טיפים שיסייעו לכם לשמור על סידור הארון מבלי ליפול לדיכאון.

כשמזג האוויר מתחיל להתקרר, רבים מטפסים אל הארונות העליונים ומתחילים לשלוף משם טיפין טיפין את בגדי החורף. הבגדים מתערבבים לאחר הכביסה עם בגדי הקיץ, וכאשר מגיע הזמן לסידור ארונות, האמונה של רוב האנשים היא שלא נותרה ברירה אלא לשפוך את תכולת הארון כולו, ולסדרו מחדש.

רגע לאחר שכל תכולת הארון נמצאת על המיטה, מגיח הדיכאון והמלאכה של סידור ארונות הופכת לנטל נוראי שנמשך שעות על גבי שעות.

כדי למנוע את המצב הזה עלינו להקדים תרופה למכה ולדאוג לסידור הארונות מבעוד מועד. עוד לפני שנוציא ולו פריט אחד מן הארון, אנו צריכים להעריך את המקום שיש לנו. המדפים בהם מאוחסנים הבגדים שאינם בשימוש לעונה שונים לרוב בצורתם, כמותם ואופן הסידור שלהם מהמדפים שבשימוש. כדי שיהיה לנו מקום להכל לאחר ההחלפה, עלינו להעריך כמה בגדים מכל סוג יש לנו, והאם הם דורשים קיפול, תלייה או מגירה.

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר

חלוקה לגורמים

סידור ארונות שלמים הוא משימה מייגעת, ועל כן כדאי לסדר את הארון מדף אחרי מדף. נכין שני ארגזים, ועבור כל מדף נמיין את התכולה ל-3 קטגוריות: בגדים בשימוש, בגדים למסירה ובגדים לזריקה. בארגז הבגדים לזריקה נשים את הבגדים שנקרעו, נשחקו או איבדו צורה, ובארגז הבגדים למסירה נשים את כל מה שלא במידה, לא נלבש בשנים האחרונות, לא אופנתי או לא נוח.

כעת הגיע הזמן לקפל את הבגדים שנותרו בשימוש כדי לאחסן אותם במדפי הקיץ. כדי לחסוך במקום, מומלץ לקפל את החולצות בצורה אחידה בכדי שיהיה קל לראותן וכדי שלא יתפסו מקום רב.

מכנסיים מומלץ לקפל לאורך התפר, חולצות רצוי לקפל לצורת מלבן, וגופיות כדאי לקפל לרבע מגודלן. לשם אחסון הבגדים, לא כדאי להשתמש בשקיות ניילון שיגרמו להחלקת הבגדים, אלא בקופסאות פלסטיק, שקיות ואקום או פתרונות אחסון אחרים שיחסכו במקום ויגנו עליהם מחדירת אבק. טיפ זה מומלץ במיוחד לסידור ארונות הזזה, שכן כאשר פותחים את הארון גם הבגדים מהמדפים העליונים נחשפים לסביבה.

טיפ לוהט: שיטות לקיפול סדין גומי בקלות ויעילות-בואי תלמדי ממרתה סטיוארט איך לקפל סדין עם גומי באופן מקצועי

מה שתלוי

בתקופת החורף חוזרים לשימוש הג'קטים והמעילים והחולצות הארוכות. בגדים אלו הזקוקים לתלייה צריכים להיתלות על קולבים מתאימים. כך למשל, עבור ג'קט נחפש קולב בעל שוליים רחבים בעוד שחולצה מכופתרת זקוקה לקולב דק בלבד.

כדאי גם שלא לתלות יותר מפריט אחד על קולב, כי מה שלא רואים לא לובשים, וכי נוצר נפח מיותר על הקולב. מומלץ שלא לתלות סריגים וסוודרים על הקולב בכדי שלא יאבדו צורה או יפרמו כתוצאה מהתלייה.

החורף מחזיר לשימוש גם את הגרביים והגרביונים. פריטים אלו יישמרו הכי טוב במגירה, אך אם סידור הארונות אינו מאפשר זאת, ניתן לאחסן אותם בקופסאות פלסטיק על המדף, כאשר הן מקופלות לצורה שטוחה. את הצעיפים אפשר לאחסן במתקנים המיועדים במקור לשקיות ניילון, שניתן לתלותם על דופן הארון או להניחם על רצפת הארון.

איך אתם מסדרים?

כדי ליצור סידור ארונות אפקטיבי, את הבגדים שהורדנו נסדר לפי השימושיות שלהם עבורנו. את הפריטים השימושיים והאהובים ביותר נסדר במדפים הקרובים ובקדמת המדף, ואילו את הבגדים בהם אנו משתמשים פחות נסדר בעומק.

כאשר אנו ממיינים את הבגדים, כדאי לבצע תת מיון נוסף לפי צבעים. כך כאשר נרצה סוודר שחור, נוכל לגשת ישירות לערימת הבגדים השחורה ולמצוא אותו בקלות ובמהירות.

אם אינכם מצליחים ליצור סידור ארונות אופטימלי עם כמות המדפים הקיימים בארון, השתמשו במקומות אחסון אחרים בחדר כגון האזור שמעל הארון, מאחורי הדלת וכו'. קנו קופסאות דקורטיביות או פתרונות אחסון אחרים שייתנו מראה נאה והגנה מאבק, ואחסנו בהם את הפריטים שלא נמצא עבורם מקום אחר.

רוצים להעביר את מלאכת סידור הבית והארונות למומחים של סידורים? צרו קשר

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר
חייגו אלינו יצירת קשר הצעת מחיר