קרטונים למעבר דירה

איך בוחרים קרטונים למעבר דירה, ומאיפה כדאי לקחת אותם?

בסביבות שבועיים לפני מועד מעבר הדירה או השיפוץ, מתחילה קדחת האריזה. אנחנו מוצאים את עצמנו סורקים את הרחובות בחיפוש אחר ארגזי קרטון, מתבאסים למראה ארגזים טובים שמולאו בזבל וכאלו שיש בהם קרעים וחורים, ומתיידדים עם כל בעל חנות בסביבה בתקווה שהוא יספק לנו קרטונים למעבר דירה.

למעשה, יש הטוענים שקדחת האריזה נשארת גם שבועות לאחר מעבר הדירה, וגם לאחר שכבר עברו ופרקו הם ממשיכים לסרוק את הדרך, באופן לא רצוני, ולהתלהב מכל ארגז קרטון תקין שנמצא שם. כפי שרבים גילו, בחירה לא נכונה של קרטונים מסבכת את האריזה ויכולה להפוך מעבר דירה למסובך יותר.

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר

בחירה חכמה של קרטונים לאריזה

הקרטונים הללו אמורים להחזיק את כל תכולת הבית שלנו, ואת כל מה שחשוב לנו, ולכן עלינו לבחור אותם בחוכמה. על אף ההתלהבות למראה ארגז קרטון של מקרר במצב טוב, נגלה שכנראה שיהיה לנו קשה להעביר אותו כשהוא יתמלא בחפצים או בבגדים, בגלל הכובד שלו.

אז איך בעצם בוחרים קרטונים לאריזה? ארגזים למעבר דירה צריכים להגיע בכל מיני גדלים. קרטונים גדולים ישמשו אותנו לחפצים הקלים יותר, ואילו קרטונים קטנים יהיו מצוינים לדברים כבדים כמו למשל הספרים שלנו.

כדאי לוודא שהקרטונים אותם אנו בוחרים במצב טוב, בלי קרעים, אבל כדאי גם להשקיע בבדיקת העובי שלהם. קרטונים לאריזה אשר דקים מדי ייטו להימעך בהובלה ויסכנו את שלמות התכולה שלהם, וכמובן הם גם עלולים להקרע מהעומס.

ארגזי קרטון של ירקות לא מתאימים בדרך כלל למעבר דירה משום שהעומק שלהם נמוך ואין להם מכסה או שוליים שניתן להדביק יחד. כדאי גם לבחור בקרטונים שאין בהם חורים, כדי שלא יכנס אליהם אבק ולכלוך בתקופה שבה הציוד נמצא בהם.

אצלנו תמצאו:

ארגזים למעבר דירה בגדלים ועוביים שונים לפי הצרכים שיש באריזה
  קרטונים בעוביים שונים לאריזת זכוכית וספרים.
  ארגזים מיוחדים מיוחדים להובלת בגדים תלויים למניעת קמטים
  קרטונים למצעים, שמיכות .
  נייר לבן לעטיפת כלי זכוכית,
  ניילון נצמד, גלילי דבק,
 אנחנו מביאים את הקרטונים ישר לביתכם!

זקוקים לסיוע במעבר הדירה? צוות מיומן שיארוז עבורכם או פשוט מחפשים קרטונים למעבר דירה?  צרו קשר עם סידורים!

מאיפה כדאי להשיג קרטונים וארגזים למעבר דירה?

מכיוון שמה שיאכלס אותם הם בגדים, חפצים אישיים וכלי אוכל, כדאי לבחור בקרטונים שמריחים טוב או לפחות בכאלו נטולי ריח. אם המוביל שלכם יכול לספק לכם קרטונים, זו הבחירה הנוחה ביותר, מכיוון שמדובר בקרטונים חדשים וייעודיים לאריזה.

אם אין לכם את האפשרות הזו, המקום הכי טוב לחפש בו קרטונים הוא הקרטוניות של חנויות פארם. חנויות אלו פורקות בכל יום סחורה מעשרות קרטונים, ואם תבקשו יפה מהעובדים, הם יפנו אתכם לקרטוניה ויאפשרו לכם לקחת כמה ארגזים שרק תרצו.

בררו איתם את מועדי הפינוי של הקרטוניה כדי למנוע מפח נפש, והקפידו להשאיר את הקרטוניה מסודרת כדי שימשיכו לאשר לכם לקחת קרטונים משם גם בפעם הבאה.

אם יש שכנים חדשים שעברו לבניין לאחרונה, יתכן שהם יוציאו לרחוב בימים הקרובים את הקרטונים בהם השתמשו. פקחו עין ובדקו האם הפריקה שנעשתה לא פגעה בקרטונים, והאם תוכלו לעשות בהם שימוש חוזר.

אם מעבר הדירה שלכם ידוע מראש ומתוכנן למספר חודשים קדימה, תוכלו להזמין מצרכים אונליין מחנויות הסופר. אלו מגיעים ארוזים בקרטונים חדשים וטובים, אותם ניתן לפתוח ולאחסן בצורה שאינה תופסת המון מקום. במשך מספר משלוחים תוכלו לצבור בסיס טוב של קרטונים שישמש אתכם לאריזת הבית.

מי שלא מעוניין ללקות בקדחת האריזה ולצאת למסע חיפוש אחר קרטונים, יכול לבחור באפשרות של אריזה מקצועית. האריזה מתבצעת בשעות שלפני המעבר, ובמסגרתה הצוות שמגיע מביא איתו את כל מה שצריך כדי לארוז את הבית – החל מקרטונים וכלה בפצפצים לעיטוף הרהיטים. כך ניתן לחסוך זמן יקר הן על החיפוש אחר ארגזים למעבר דירה, והן על האריזה.

קדחת אריזה? לא, אלרגיה לקרטון!

אלרגיה לקרטון היא לא דבר נפוץ מאד, אך היא מתרחשת אצל חלק מהאנשים. למרבה הצער הם מגלים אותה בדיוק בשלב מעבר הדירה, כשהיא מתבטאת בעיטושים, גירודים, כאבי ראש, תחושת מחנק וחוסר נוחות שנוצרים מרגע שהקרטונים מגיעים הביתה.

אם אתם סובלים מבעיה כזו, יתכן שכדאי לכם לבחור בשירותי מעבר דירה, במסגרתם באותו היום יארזו עבורכם את הבית, יובילו אותו ויפרקו אותו בצורה מסודרת בדירה החדשה. כך לא תחשפו לגורם האלרגיה ותוכלו לעבור דירה מבלי לסבול.

זקוקים לסיוע במעבר הדירה? צוות מיומן שיארוז עבורכם? צרו קשר עם סידורים!

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר
חייגו אלינו יצירת קשר הצעת מחיר