סידור חדרי שינה על פי הפנג שואי

חדר השינה שלנו הוא המקום שאמור לסייע לנו להרגע בסופו של יום ולהיטען באנרגיות. סידור חדרי השינה בבית על פי עקרונות פנג שואי, עשוי להכניס לחדרים אלו איזון אנרגטי, להרגיע ואפילו לזמן זוגיות עבור הרווקים שבינינו.

פנג שואי היא תורה סינית בת אלפי שנים, העוסקת באיזון אנרגטי להגברת השפע, הפרנסה, המזל, האהבה והבריאות למתגוררים בהם. על פי הפנג שואי לכל חפץ יש אנרגיה חיובית או שלילית, המשפיעה על הסביבה.

באמצעות אלמנטים שונים, אשר חלקם חופפים לתחום סידור הבית, וחלקם לתחום ה-home styling, אפשר ליצור את האיזון האנרגטי הנכון שיסייע למתגוררים בבית לחוש שלווה ונחת, בייחוד בחדר השינה.

בעשורים האחרונים פנג שואי הפך לנפוץ יותר בחברה המערבית, הודות לפיתוחו של זרם הפנג שואי המודרני. זרם זה מציע תיקונים המבטלים השפעות מזיקות של חידושים מודרניים כגון טלוויזיה, סלולרי ומחשבים, ומאפשר להמשיך ולהחזיקם בחדרי השינה למשל, מבלי לפגוע באיכות השינה והאנרגיות של המתגוררים בחדר.

סידורים לוגו קטןמבצע חורף לזמן מוגבל!!!סידורים לוגו קטן

סידור חדר השינה לפי עקרונות הפנג שואי

חדר השינה הוא החדר האחרון אותו אנו רואים בכל יום ובו אנו משלימים את שעות השינה, את שעות האינטימיות עם בני הזוג ואת תהליך ההירגעות שלנו. עקרונות הפנג שואי לחדר השינה חולקים כמה מאפיינים משותפים לסידור הבית, שכן שניהם גורסים כי בחדר השינה לא אמור להיות בלאגן.

  • ערימות של בגדים, ספרים שאינם במקומם ועומס של פריטים המאוחסנים מתחת למיטה, אינם נכונים גם מבחינת סידור הבית, שכן כך קשה יותר להתמצא, אך גם מבחינת פנג שואי הם בעייתיים שכן לחפצים אלה אנרגיות משלהם שעשויות להפריע לאנרגיות הרצויות בחדר השינה ולפגום בתחושת השלווה.
  • עקרונות סידור הבית והפנג שואי גם יחד, ממליצים לשמור על חדרים שאינם עמוסים, ואינם מכילים אלמנטים שבורים, לא בשימוש או מקולקלים. כדאי לעשות סידור בארונות הבגדים אחת לתקופה כדי לזרוק את מה שישן או לא בשימוש, לנקות את תכולת המגירות של השידה ולהקפיד על סדר, ניקיון ומיון בכדי להועיל לאנרגיות הזוגיות בחדר השינה.
  • פנג שואי מתבטא גם בתחומי ה-הום סטיילינג. כך למשל, מכיוון שחדר השינה הוא ממלכתו של הזוג, על העיצוב בו להיות בקונוטציה זוגית ולכלול תמונות זוגיות ולא תמונות של ילדים וקרובי משפחה אחרים, שתי שידות ושטיחונים וכן הלאה, והצבעים בו צריכים להיות מרגיעים ומשרי שלווה.

כיוון המיטה

המיטה היא אחד האלמנטים שזוכים להתייחסות רבה בחדר השינה. על פי הפנג שואי, מיקומה של המיטה עשוי להשפיע על איכות השינה שכן כאשר הרגליים נמצאות ישירות אל מול הדלת או מול מראה, אנו מאבדים את הזרימה הנכונה של אנרגיה.

מנגד, הזזת המיטה מהקיר אל אמצע החדר ויצירת אלמנטים זוגיים רבים בחדר, מהווים בפנג שואי הזמנה לזוגיות, ומומלצים לרווקים המחפשים בני זוג.

רוצים להכניס איזון אנרגטי וסדר לחיים? סידורים כאן לרשותכם!

סידור חדרי ילדים

  • חדרי ילדים  הם חדרים רב תכליתיים – הם מיועדים למשחק, ללימודים ולשינה, ועל כן על פי הפנג שואי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת הצבעים ובבחירת המיקומים של המיטה, המשחקים ושולחן הכתיבה.
  • סידור חדר ילדים תלוי קודם כל בגודל החדר. אם ניתן, עדיף לחלק את החדר לשניים, כאשר בצד אחד ממוקמים שולחן הכתיבה, המחשב והמשחקים ובשני פינת השינה. אם הדבר אינו מתאפשר, ניתן על פי הפנג שואי ליצור את ההפרדה באמצעות שימוש במיטה מוגבהת שמתחתיה אזור המשחקים או שולחן הכתיבה. אם בחרנו באופציית הגובה, ניתן לחלק את הקירות באמצעות בורדר דקורטיבי, כאשר החלק שמתחת לבורדר שייך למשחקים, פעילות ותרבות, והחלק העליון לרוגע ומנוחה. כך למשל, אפשר לשים בחלק התחתון לוח שעם לתליית עבודות או לצבוע בצבע מגנטי ולהשתמש כלוח מגנטי, בעוד שבחלק העליון נבחר בעננים, כוכבים ואלמנטים רגועים נוספים.
  • על פי הפנג שואי ועקרונות סידור הבית, עומס יוצר הסחות דעת ועל כן לא כדאי להעמיס את חדר הילדים בצעצועים. הדבר נכון בעיקר בחדרים של ילדים הסובלים מהפרעת קשב וריכוז, שכן קיים קשר בין תקיעות אנרגטית הנגרמת מבלאגן לעומס הגירויים המקשה על הריכוז והפניית הקשב לאפיקים הרצויים. לא כדאי ליצור אחסון של צעצועים לגובה שכן אז אנו חודרים לאזור הרוגע, ויוצרים ערימת צעצועים לא נגישה לילדים שאינה עולה בקנה אחד עם עקרונות הפנג שואי.
  • כמו אצל המבוגרים, גם אצל הילדים לא כדאי לשים מתחת למיטה פריטים שאינם כלי מיטה, שכן לפי הפנג שואי לפריטים כגון ספרים, דיסקים ומשחקים יש אנרגיה שאינה מרגיעה.
  • בכדי לנקות בסוף היום את האנרגיות ותוך כדי ללמד את הילדים לשמור על סידור הבית, מומלץ לבקש מהם לסדר את החדר לפני השינה, ולהקפיד ולסגור את המחשב והטלוויזיה לפני השינה.

פנג שואי ואתם

עקרונות הפנג שואי יכולים לסייע למי שמאמין שמשהו תקוע בחייו וכי נדרש לו שינוי, אך מי שאינו מרגיש תקיעות, עייפות אנרגטית או בעיה, יכול לשמור על המצב הקיים בביתו ולא להכיל את החוקים על הסביבה הפרטית שלו.

עם זאת, הקפדה על סידור הבית, מיון החפצים וזריקת החפצים המיותרים עשויה לסייע לתחושת ההתרעננות וההטענות כאשר האנרגיות נחלשות.

מעוניינים בסידור הבית על פי עקרונות הפנג שואי? צרו קשר עם צוות סידורים ונשמח לסייע לכם.

 

5/5 - (1 vote)

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר
חייגו אלינו יצירת קשר הצעת מחיר