סידור מחסן במפעל ובעסק

בעלי מחסן במפעל או בבית העסק עם ריבוי פריטים בתוכו? רוצים שתהיה לכם נגישות לכל אחד מהפריטים ולדעת היכן בדיוק נמצא כל דבר? לפניכם עצות מועילות לסידור מחסן, שיחסוך לכם זמן יקר, יסייע לכם להיות בשליטה ולנהל את העסק שלכם עם מקסימום אפקטיביות.

סידור מחסן משפר את ניהול הזמן

מחסן הוא אחד מהמקומות החשובים והמשמעותיים ביותר לעסק. שם מאוחסנת הסחורה, הציוד, או חלקי החילוף, ונדרשת נגישות מהירה ויעילה כדי לא לבזבז זמן יקר בחיפושים אחר הפריט הנדרש.

כשהמחסן מסודר, ועם החסכון בזמן העבודה, נחסך גם כסף רב, שלא לדבר על השירות היעיל שאתם מעניקים ללקוחות, או לספקים ונותני השירותים, שלא צריכים להמתין זמן ממושך עד שיימצא הפריט בכל הבלאגן.

גם נראות העסק, מחסן מסודר משדר מקצועיות ויעילות, זאת עוד לפני שדיברנו על ספירות מלאי מסודרות, ורכישת פריטים מיותרים, מתוך מחשבה שהם חסרים לכם, בזמן שהם פשוט קבורים תחת ערימת הבלאגן.

כדי שזה יקרה, והסדר יישמר לאורך זמן, חשוב ללמוד כמה שיטות יעילות של סידור חכם, כמו השיטה היעילה של סידורים, המתמחה בסידור בתים ומשרדים וכוללת תשתית טובה ונוחה, שתאפשר לכם להמשיך לשמור על הסדר בקלות ובפשטות.

תועלת מרובה, גם בניהול מלאי

מחסן עמוס ולא מסודר גורם לחוסר שליטה על המתרחש. מאד קשה לנהל כך את המלאי בצורה  מסודרת. פעמים רבות, אחרי שפריט מסוים לא נמצא לאחר חיפושים ארוכים, יוצא מנהל המחסן, או בית העסק, מנקודת הנחה שיש להזמין סחורה נוספת כי אולי אזלה. בפועל, הפריט כן נמצא, רק קשה למצוא אותו, והתוצאה היא רכישת פריטים שאין בהם באמת צורך, עוד לפני שנמכר המלאי הקיים. תרחיש כזה עלול לפגוע קשות בתזרים המזומנים, ואפילו ללא כל סיבה מוצדקת.

אז עכשיו זה הזמן לתכנן את סידור המחסן, באופן שיענה על צרכיכם. כשהמחסן מסודר ומאובזר נכון באמצעי ארגון הולמים, חוויית הביקור והעבודה בו הופכת לחיובית ולא טראומטית.

איך לסדר את המחסן?

למרות שסידור מחסן מבולגן דורש עבודת הכנה וארגון, התוצאות יצדיקו את ההשקעה. ראשית, יהיה עליכם להוציא את כל תכולת המחסן ולהתחיל למיין את הסחורה. אין צורך להחזיר בחזרה מוצרים שפג תוקפם, ניירת שאין לה חשיבות וניתן להפטר ממנה, או פריטים שאינם רלוונטיים למחסן. זרקו את כל מה שאין בו צורך, ורק אז התחילו לתכנן את המחסן ואופן אחסון הדברים בו.

חשוב לוודא שכל מי שעושה שימוש במחסן, עובדי המחסן, מנהל התפעול ובעלי העסק, יהיו מודעים לסידור החדש ויכירו אותו, כך שיוכלו להתמצא במחסן בקלות.

פתרונות האחסון צריכים להתחשב במרחב העומד לרשותכם ובגודל המחסן, כלומר, המטרה היא לנצל את המרחב אולם להשאיר גם מקום בו ניתן לנוע בחופשיות, להניח סולם באופן בטוח, אם צריך להוציא פריטים מגובה, וכדומה.

המחסן אינו פינת אירוח ולכן אין צור וטעם לרהט אותו בפריטים מיותרים. יחד עם הנאמר, עליו להיות נעים, במיוחד אם עובדים בו אנשים.

שמירה על מחסן מסודר בעסק בו משתמשים מספר אנשים, דורש יצירת שפה אוניברסלית פשוטה. גם במקרים בהם העסק גדול יותר ועל המחסן מופקד מחסנאי, חשוב שכלל העובדים ידעו להתמצא בו, מה שיכול לחסוך רכישות מיותרות והשלכת מוצרים שפג תוקפם.

סידורים מסדרים את המחסן שלכם

שירות סידור המחסנים של סידורים מתאים לבעלי דירות ובתים פרטיים ולבעלי עסקים. בין אם אתם נמצאים בשלב התכנון של דירה או משרד חדשים, ובין אם אתם זקוקים לתכנון מחדש וסידור של מחסן קיים, הצוות שלנו תכנן וסידר מאות מחסנים ויכול לתת לכם מענה.

התכנון יתבצע בהתאם לצרכיכם הייחודיים ויאפשר לכם להיות בשליטה בכל הנוגע לתכולתו. שיטת הסדר החכם שלנו כולל תשתית טובה ונוחה שתאפשר לכם להמשיך לשמור על הסדר בקלות ובפשטות.

לאורך השנים עזר צוות סידורים ללקוחות פרטיים ובעלי עסק בסידור המחסן ובעוד כולם נהנו בשורה התחתונה מחיסכון בזמן ובכסף, ולעתים אף נמצאו פריטים או ניירת חשובים, שחוללו שינוי משמעותי בחיי בעלי המחסן.

מעוניינים בעזרה בסידור המחסן? רוצים שאיש מקצוע בעל נסיון יעשה זאת עבורכם? צרו קשר וצוות סידורים ישמח לעמוד לרשותכם!

  • חברת סידורים היא קבלן רשום של משרדי הממשלה במערכת מרכב"ה

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר

למה לבחור בנו?

סידור בתים

הניסיון הרב ביותר בארץ

כחלוצת התחום, שרית צברה ניסיון שאין לו תחרות, ושכללה את השיטה רבות, כך שכאשר אתם מקבלים שירות מסידורים, אתם יכולים להיות בטוחים שידעו כיצד לסייע לכם מא' ועד ת'.
סידור בתים

השירות המקצועי ביותר

צוות העובדים של סידורים נבחר בקפידה ועובר הדרכות וליווי, המבטיחים כי כל עובד של סידורים יעניק ללקוח את השירות הטוב, המתחשב והיעיל ביותר אותם ניתן לקבל.
סידור בתים

השיטה המוכחת

שיטות הסידור, המיון, האריזה והפריקה של סידורים נעשות באמצעות מתודה עקבית ויעילה במיוחד - שיטת Management. שיטה זו הוכחה כיעילה לשמירה על הסדר גם בקרב אנשים בעלי בעיות זכרון וקשב, שכן היא מבוססת על עקרונות פסיכולוגיים עמוקים.

בין לקוחותינו

  • סידור משרדים - משרד החקלאות
  • ארגון משרד ל-המפלס
  • ארגון משרד לחברת מקסים
  • סידור מחסן למוסך דיזל
  • ארגון משרדים ל- cellebrite
  • סידור משרדים לקבוצת אלון
  • סידור משרדים לשירות התעסוקה
  • סידור בתים מקצועי לגאליה להב
  • סידור מחסן ל- dvdent
  • ארגון משרד למכון לבריאות הנפש שער מנשה
  • סידור משרדים למי חדרה
  • סידור משרדים למפלגת זהות

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר
חייגו אלינו יצירת קשר הצעת מחיר