טיפים למעבר דירה

בכדי להקל על עצמכם לקראת מעבר הדירה, לפניכם מספר טיפים למעבר דירה: ניתן להתחיל כבר עכשיו במיון וזריקה של פריטים, במכירת מה שניתן וביצירת רשימות שיעשו לכם סדר בחיים.

רוב המשפחות שמתכננות מעבר דירה, מתכווננות על תקופת החופש הגדול כדי למנוע את הצורך בהחלפת בית ספר, לדאוג לסידורי הסעות חדשים ולהקטין את הסיכוי לבלבול אצל הילדים. מסיבות אלו, תקופת החופש הגדול היא התקופה העמוסה ביותר של המובילים, והתקופה שבה שוק הדירות בוער.

בין פסח לקיץ, שלהי החורף ולאחר תחילת הלימודים, הן תקופות מצוינות עבור מעבר דירה לזוגות וליחידים ללא ילדים, וכן להורים שעוברים למיקום אחר בשכונה או בעיר ואינם נדרשים להחלפת בית ספר.

בתקופה זו מזג האוויר נעים ואינו מצריך העברת דירה בגשם, המובילים פנויים יותר ושוק הדירות רגוע יותר – כל התנאים המאפשרים לכם לבצע מעבר דירה באופן רגוע ושלו, וייתכן שאפילו תצליחו לקצץ בעלויות מכיוון שזו אינה התקופה החמה.

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר

סדר בארונות לקראת מעבר דירה

אם אתם מתכננים מעבר דירה בחודשים הקרובים, כדאי לא לדחות לרגע האחרון את הכנת סידור הבית לקראת המעבר. כדאי להתחיל את ההכנות במיון הניירת והחפצים השונים בבית ולזרוק את מה ששבור, קרוע, לא בשימוש, קטן או מלוכלך.

אמנם עדיין לא צריך להתחיל לארוז, כדי לא לחיות במשך חודשים על הארגזים, אך כדאי להתחיל ולהעיף מהבית את כל מה שלא תרצו שיעבור איתכם במעבר הדירה.

לקראת הפסח, אנשים נוטים לסדר את הארונות בגדים, להחליף שמיכות ובגדי חורף בקיץ וכן הלאה. כדי לייעל את התהליך, תוכלו לרכוש ארגזי אחסון שתוכלו בהם לשמור את השמיכות ובגדי החורף שאינם בשימוש יותר, וכך גם לארוז אותם לקראת מעבר דירה. בצורה זו גם תוכלו למנוע את צבירת האבק בהם וגם תרגישו כי התקדמתם עם תהליך האריזה.

מוכרים או זורקים

כמו תמיד, גם במיון לקראת מעבר דירה, לא כדאי לשפוך את תכולת הארון כולו, אלא לפרק את הפעולה למדף אחרי מדף. מומלץ להתחיל למיין את הדברים שקל לנו להיפטר מהם ראשונים ולעלות בהדרגה בשלבים עד למיון הדברים שקשה לנו יותר להיפטר מהם.

כך למשל, אם קל לנו יותר להיפטר מבגדים מאשר מניירת, נתחיל את המיון בחדר הארונות או בחדרי השינה, נעבור דרך חדרי הילדים והמטבח ונסיים בניירת. בתהליך זה אנו צוברים אימון ומיומנות במיון, וכאשר נגיע לפריטים הבעייתיים יותר בעינינו יהיה לנו קל יותר להחליט בנוגע להם.

אחד היתרונות בלהתחיל למיין לקראת מעבר דירה מראש הוא היכולת למכור בנחת את הפריטים שאיננו זקוקים להם אך מישהו אחר יהיה מוכן לשלם עבורם. כאשר אנו עוברים על הפריטים השונים בבית, כדאי לצלם את אלו שניתן למכור, לכתוב אודותיהם פירוט באתרי "יד שניה" ולהעלות את התמונה, בכדי להגדיל סיכויי מכירה.

כך יהיה לכם זמן לחכות לקונים פוטנציאלים שיעזרו לכם לצמצם את כמות הדברים שעוברים איתכם, ולא תאלצו להשאיר מאחור או לזרוק את הפריטים שעשויים להניב לכם רווח.

הכינו רשימות להעברת הדירה

תהליך מעבר דירה הוא תהליך מורכב הכולל המון פרטים. כדי לא לשכוח שום דבר ולא להיכנס ללחץ, כדאי להכין כבר כעת רשימת דברים שצריך לעשות לפני ובעת מעבר דירה. הכניסו לרשימה פריטים כגון – לסיים את תכולת המזווה, המקרר והמקפיא, והקפידו לתכנן את הארוחות המשפחתיות בהתאם למלאי, כך שביום המעבר לא תצטרכו לסחוב ארגזים עם מצרכי מזון.

אחת הטעויות הנפוצות במעבר דירה היא להזמין את כל אנשי המקצוע ליום ההובלה. אל תצרו מצב בו בעודכם נאבקים עם סידור הארגזים יהיה עליכם גם להקצות קשב לאיש הכבלים, הטלפון והאינטרנט.

נכון שאנו רוצים לחזור ולהיות מחוברים לעולם באופן מיידי, אבל זימון של יותר מדי אנשי שירות לאחר מעבר דירה ייצור בעיקר כאבי ראש וקשיים. כדאי לקבוע עם הטכנאים לימים הקרובים לאחר ההובלה בהתאם לחשיבות החיבורים, וכדאי לתכנן זאת מראש כחלק מהרשימות.

הגדירו מה אתם לוקחים איתכם

אחד הדברים המאפיינים אנשים לאחר מעבר דירה הוא ההתרוצצות בין הקופסאות והארגזים בחיפוש אחר פריטים שונים כגון השלטים של הטלוויזיה, הממיר, המודם וכן הלאה.

כאשר אתם עורכים את הרשימות, ערכו רשימה נוספת ובה כל הדברים שיעברו ברכב הפרטי שלכם. הקפידו לשים את הדברים ברכב לפני שהמובילים שועטים על הבית ואוספים כל מה שנקרה בדרכם.

כדאי לבקש מהמובילים לשים את תכולת המקרר והפריזר ברכב שלכם, כדי שתוכלו בהגיעכם לדירה החדשה לפרוק את הארגז הישר אל המקרר ולמנוע קלקול של המזון. מומלץ לארגן לצורך כך מספר צידניות שיאפשרו לכם להעביר את המזון מבלי להפשירו או לחשוף אותו לתנאי מזג אוויר חם מדי.

אם אתם קונים מקרר חדש בדירה אליה אתם עוברים והדבר מתאפשר, העבירו בעצמכם את מצרכי המזון ביום שלפני מעבר הדירה.

הוסיפו לרשימה גם את הדברים שתזדקקו להם בלילה הראשון בדירה וביום שלמחרת כגון מצעים, מגבות, מברשות שיניים, מטעני פלאפון, פיג'מות וכן הלאה, וביום המעבר קחו את הארגז בו תשימו את הפריטים הללו ברכב שלכם.

הכנה מראש לקראת מעבר דירה חוסכת הרבה מאד עצבים ותסכול. אם תחלקו את העומס מראש ותכינו רשימות, תוכלו להקל על התהליך ולחוות מעבר דירה קל ונעים.

רוצים שנעשה במקומכם את ההכנות לקראת מעבר דירה? צרו קשר עם סידורים ותחסכו לעצמכם את המיון, התכנון והרשימות.

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר

לקוחות מספרים

  • מבקש להודות על השרות המהיר והמקצועי שקיבלתי מכם החל מהרגע שהחלטתי לשכור את שרותכם בהתראה קצרה במסגרת מעבר הדירה שלי (התראה של יומיים בלבד!).
    מלוא הערכתי לרותי שהגיעה אליי היום ובשש שעות פשוט תקתקה בחריצות, מסירות ומקצועיות את עבודת הסידור והארגון של הדירה אליה עברתי.
    זו הפעם השלישית או רביעית שאני שוכר את השרות שלכם…
    והיום…שוב…הוכחתם שבצדק !!!
    מלוא הערכתי ותודה רבה !

    רון
  • אתמול העברתי את דירתי לבית בלב באמצעות חברת סידורים בע"מ והתרשמתי מאוד מהמקצועיות, האמינות והזריזות של החברה.
    הגיעו 2 בחורות נחמדות אשר ארזו במיומנות רבה את החפצים שהיו פזורים בביתי וכן דאגו להובלה של הציוד, פריקתו וסידורו בביתי החדש אצלכם.
    אין לי ספק כי בעזרתם המעבר לבית בלב התבצע בצורה הקלה ביותר ואני ממליצה לכל דייר עתידי להעזר בשירותם.
    ברצוני להודות לכם על שאפשרתם לי להעביר את דירתי באמצעות חברת סידורים בע"מ.

    בכבוד רב.

    רחל אהלי - בית בלב

בין לקוחותינו

  • סידור משרדים - משרד החקלאות
  • ארגון משרד ל-המפלס
  • ארגון משרד לחברת מקסים
  • סידור מחסן למוסך דיזל
  • ארגון משרדים ל- cellebrite
  • סידור משרדים לקבוצת אלון
  • סידור משרדים לשירות התעסוקה
  • סידור בתים מקצועי לגאליה להב
  • סידור מחסן ל- dvdent
  • ארגון משרד למכון לבריאות הנפש שער מנשה
  • סידור משרדים למי חדרה
  • סידור משרדים למפלגת זהות

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר
חייגו אלינו יצירת קשר הצעת מחיר