פתרונות אריזה וחומרי אריזה למעבר דירה – לחוויית מעבר אחר

עוברים דירה ומתחילים לדאוג איך תסיימו בזמן את האריזה לפני המעבר?  עם החברה הנכונה, תוכלו ליהנות מפתרונות אריזה מתקדמים, בנוסף להובלה מקצועית, מהירה ויעילה של חברה אמינה ובעלת נסיון.

פתרונות אריזה למעבר חלק

מעבר דירה אינו דבר פשוט. יש לא מעט דברים שצריך להכין מראש, לוגיסטיקה מרובה וכמובן, האריזה. להכניס חיים שלמים לתוך ארגזים למיין, להזהר מהפריטים השבירים, לסמן כל ארגז כדי לדעת מה הוא מכיל בשלב הפריקה ועוד הרבה מאד התעסקויות סביב הנושא.

אריזה גוזלת לא מעט זמן ולא תמיד יש את הזמן הפנוי להתחיל ולארוז ולהתכונן למעבר, ורבים מוצאים את עצמם מתעסקים באריזת הבית שבוע שבועיים מראש ובמקרים רבים אף נאלצים לקחת חופש מהעבודה רק כדי לטפל באריזה.

אולם, כשמתכננים את האריזה באופן הנכון, היא גם תהיה מהירה יותר וגם תחסוך כסף רב של ימי חופשה. יתרה מכך, אריזת דירה בצורה נכונה תחסוך גם מקום וארגזים וגם תקל על הפריקה ביום המעבר.

אם אין לכם שמץ של מושג איך להריץ את האריזה כך שהיא תהיה פרקטית, אפקטיבית ומהירה, חברת סידורים מעמידה בפניכם מומחים לאריזה, שיודעים ומכירים את כל פתרונות האריזה הטובים ביותר, מכירים שיטת אריזה בטוחה ואחראית שתשמור על הפריטים היקרים והשבירים ותקל על הפריקה בהמשך.

חומרי אריזה למעבר דירה

כשאומרים חומרי אריזה למעבר דירה רבים נוטים לחשוב שגליל פצפצים וכמה קרטונים יעשו את העבודה, אך פה נופלת הטעות שיכולה להפוך את מעבר הדירה שלכם לסיוט של ממש המתבטא בבלאגן באריזה, כלים שנשברים, קרטונים שנקרעים ובעיקר תסכול רב.

לפני האריזה צריך כמובן להיערך לחומרים שישמשו אותה. ארגזים וקרטונים, בראש ובראשונה, בגדלים ונפחים שונים, נייר הדבקה ונייר אריזה לעטיפת הפריטים השבירים, נייר האריזה גם יגן על הכלים מפני לכלוך ואבק. במקום לרוץ ולהעמיס מכל מרכול באזור ארגזים משומשים, חברת סידורים תדאג לכל הציוד הנדרש לאריזה. ארגזים וקרטונים חזקים ועמידים, נייר אריזה לכלי זכוכית או כלים שבירים ("גליל פצפצים"), אמצעים לסגור כל ארגז ועזרים נוספים, במידת הצורך, למשל ארגז גדול מאד לפריטי לבוש, או אפילו קולב נייד עליו ניתן לתלות את כל הבגדים ולעטוף אותם בניילון נצמד כדי למנוע לכלוך במעבר.

השיטה נבדקה ובוצעה אין ספור פעמים והיא עובדת. אורזים מקצועיים מסדרים ביסודיות ושיטתיות את כל הדורש אריזה, שומרים על הפריטים היטב ומוודאים שהכל עטוף, מוגן, מסומן וארוז בצורה בטוחה.

ציוד אריזה למעבר דירה

ציוד אריזה למעבר דירה הוא חשוב ונדרש ותמיד כדאי שיהיה ממנו כמה שיותר, למשל גלילי סרט הדבקה שתמיד נגמרים דווקא כשצריך אותם. אותו הדבר לגבי נייר אריזה למעבר דירה וכל הדרוש כדי להפוך את המעבר למסודר, קל, חלק, נוח ועם חוויית מעבר שונה ממה שהכרתם עד היום.

כדי שזה יקרה, פנו לחברת סידורים, המתמחים בהכנה למעבר דירה, כולל המלצות על חברת הובלות אמינה ומקצועית, פיקוח על שלב ההעמסה והפריקה ובעיקר, אריזה והכנה מדוייקת ומקצועית של כל פיסות החיים שנארזות בארגזים וממתינות להגיע ליעדן החדש.

צרו קשר עוד היום ונציגי סידורים ישמחו לתת לכם מענה מקצועי ומדויק, למעבר דירה חלק, בטוח ועם חסכון ניכר בזמן ובכאבי הראש.

 

 

חושבים לעשות סדר בחיים?

צרו איתנו קשר והשאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

ניוזלטר
חייגו אלינו יצירת קשר הצעת מחיר